mikaelageorgsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Mikaela Georgsson - 22 maj 2011 11:32

JAA!! Jorden igick inte under! :P


igår och i fredags tillbringa jag dag som kväll i garaget :) nu startar Wilma iaf och lådan är på plats :)

Tack Michaela för att du va med Kairi!


Idag blir det hästens dag med Mamma, Frida, Jannica och Amela :)



ha en bra dag :)

Av Mikaela Georgsson - 18 maj 2011 17:37

Hej alla glada!


Idag har de varit fullspäckat nästan:P


Damsugit,tvättat och klickertränat Kairi i 2 timmar sen promenader med henne 2 st på ca 1 timme.


imorgon blir det till vågen och träffa Mia!



hoppas de går bra :)


kramkram

Av Mikaela Georgsson - 15 maj 2011 13:21

Hej och förlåt :P


Har vart fruktansvärt dåligt på bloggandet! ni får påminna mej om detta :P


Det har nog hänt skit mycke sen sist men nog inge viktigt eftersom jag inte kommer ihåg det :P


Jag har fått jobb iaf jag ska börja jobba natten på vågen :)


Sen är Kairi helt bra efter operationen och såren har läkt och hon gick UA på besiktningen :)

nu är det bara nästa grej kvar... LÖPET!! suuuuuck!


igår tillbringa jag kvällen i garaget med Alexander,David och Ninni och ikväll blir det Tacos med dom och såklart BIG BROTHER!!!! :) me like <3



nej nu får de va nog för idag ska ta och städa lite åt kaninen :)


Puss&kram  

Ovido - Quiz & Flashcards