mikaelageorgsson

Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

Barnvakt:)

Av Mikaela Georgsson - 21 juli 2012 23:58

Hejsan hejsan:)


Förlåt att de inte blivit några inlägg på några dagar men har haft en del och gjort. Nu är jag barnvakt, hon är ganska lättvindig ändå min älskade lillasyster. Sätte på filmen trassel åt henne så jag ska snart titta om hon somnat:p

Har iaf haft "3-årsdag" med sander. Hade vart tre år om vi inte gjort slut 25000 gånger iaf:p

Är så glad att jag har min Alexander <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Georgsson - 13 maj 2013 17:47

Hej detta blir mitt sista inlägg här på bloggplatsen!   Redan ikväll ska jag försöka slänga in ett inlägg på nya bloggen om allt som händer så man slipper å tusen frågor via facebook.    för er som vill fortsätta mig i mitt kaosartade liv f...

Av Mikaela Georgsson - 22 februari 2013 17:58

Hej!   Ja, då va det dax för ett nytt inlägg! Som ni säkert vet så mår jag inte jämt tipp topp nu och det är därför jag inte orkar blogga allt för ofta. Fast egentligen är det rätt skönt att få skriva av sig ibland, även om det inte blir nått ...

Av Mikaela Georgsson - 6 februari 2013 17:07

Hej. Jag tänkte bara berätta att jag inom kort får en ny blogg! Jag kommer naturligtvis att säga till när den är klar, men tills dess kommer jag fortsätta blogga här. Kan även säga att jag kommer uppdatera den nya bloggen oftare än vad jag gjort hä...

Av Mikaela Georgsson - 26 januari 2013 13:41

Hej! Kan ju börja med och varna att detta kan bli ett "gnälligt" inlägg!! jag måste bara få skriva av mig!   Jag har en ganska jobbig period just nu, vet egentligen inte varför.  Vet inte vad som händer med mig just nu. Får yrselattacke...

Av Mikaela Georgsson - 11 januari 2013 09:34

Hej alla glada, de va visst ett tag sen, det har vart en jobbig tid sen våran älskade cortina försvann :( Mycket har hänt sedan sist, vi har fått "svar" på obduktionen och de kunde inte hitta några tecken på infektioner eller liknande, i rapporte...

Ovido - Quiz & Flashcards