mikaelageorgsson

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Mikaela Georgsson - 24 juli 2012 01:03

Som rubriken lyder så är de tre kronor som gäller även ikväll:p inne på sista boxen nu iaf:p

Åkte in te mamma förut för att prata lite mer om resan till daftö:) tycker de ska bli så skoj:) fick oss även mat, potatisgratäng, rotfruktsgratäng och fläskytterfilé, gött som f*n :) vi åker iaf vid 11-12 på torsdag:) ska bli så jääävligt kul:)

Annars bör jag nog börja bli svartsjuk på blocket snart, den sidan får mer kärlek än va jag får:p men de är väl så å va ihoppa me en bilkåt jävel:p men ja älskar honom ändå:)

Nej nu ska ja kolla klart här så ja kan gå och lägga mig och Zzzzz sen :)

Kramar<3

Av Mikaela Georgsson - 24 juli 2012 01:03

Som rubriken lyder så är de tre kronor som gäller även ikväll:p inne på sista boxen nu iaf:p

Åkte in te mamma förut för att prata lite mer om resan till daftö:) tycker de ska bli så skoj:) fick oss även mat, potatisgratäng, rotfruktsgratäng och fläskytterfilé, gött som f*n :) vi åker iaf vid 11-12 på torsdag:) ska bli så jääävligt kul:)

Annars bör jag nog börja bli svartsjuk på blocket snart, den sidan får mer kärlek än va jag får:p men de är väl så å va ihoppa me en bilkåt jävel:p men ja älskar honom ändå:)

Nej nu ska ja kolla klart här så ja kan gå och lägga mig och Zzzzz sen :)

Kramar<3

Ovido - Quiz & Flashcards