mikaelageorgsson

Alla inlägg under mars 2011

Av Mikaela Georgsson - 30 mars 2011 23:44

Hejsan gott folk =)


idag har det varit en tvätt och städ dag, tog lång tid men nu är allt undanplockat och golven är dammsugna och skurade. Sovrummet är det som är kavr. de får bli morgondagens projekt :( suck!! Har vart hos min käre mor idag med:) det var kul tills Frida fick ett vansinnes utbrott, tror hon har lika kort stubin som sin stora syster :P


Imorgon kommer Sarah (Kairi´s ägare), hon ska kolla hur hon har det då vår prövotid är över :) Men stanna får hon :D ingen är lyckligare än jag =) så härligt att ha henne här =)  och äntligen imorgon är hon VÅRAN!! :)


Efter Sarah varit här så blir det promenad och vila. Sen kommer mamma vis 16:30 och hämtar mig för då är det tjejkväll på stan :) Hoppas min älskade moster ska med också :)


måste ju lägga upp lite bilder på min älskling Kairi med =)


     

Här är min älskade Kairi bara 7 veckor gammal =)



Och så här ser hon ut nu :)

       





Kram kram

Av Mikaela Georgsson - 29 mars 2011 21:49

Hejsan hejsan!


Idag måste de vart den tråkigaste dagen på länge!

ja har inte gjort ett jävla skit! eller jo typ vart ute i 2-3 timmar med kairi, laga mat, vart hos tesa och sen diskade jag faktiskt :) duktig jag..


hoppas morgondagen har mer att bjuda på!


är det någon som vet om någon bra sida med billiga hundgrejer så får ni gärna skriva de =) letar efter ett bekvämt promenad/jogging bälte!



kramkram

Av Mikaela Georgsson - 28 mars 2011 13:58

säger de åter igen FY FAAN VILKEN DAG!



hehe vart ska jag börja, fredagen va lugn. va med Ninni en sväng på kvällen medans grabbarna va i garaget=)


Lördag, sov bort halva dagen kändes det som. krångla med bil lite smått sådär.Till slut tog vi oss äntligen iväg till K-stad. Åkte och lämnade älskade Kairi hos Sarah först så hon fick leka ifrån sig =) Sen blev det biltema å köpa motorolja, glykol, batteri till kapitän, tennkablar, bromsslag, ISO-kontakt och en spindelled =)

sen vart de till IKEA och köpte en rosa bricka till Kairi, plast grejer till matlagningen och skurgrejer=) dock inte lika kul kanske. Sen iaf börjad skiten. Skulle ju in på bolaget där, nej då hade skiten stängt!! Jävlar så arg en kan bli. Skit kul och gå på tjejkväll utan nått att dricka... men men då kom Rolle räddaren i nöden och sålde några öl till mej och kvällen blev räddad. Bowling, massa alkohol och mängder av dans! tack än en gång Tesa, Merete och Eva-Lena för en jääävla kul kväll!  haha ja just de. fick spel på en gubbe med och tände ordentligt!

Men utkastad blev han! jippie!! men man kan ju fundera på hur det står till i folks huvud ibland! man går väl för faan inte fram och tar folk på tuttarna sådär! inte på mina vänner iaf:P jävla gris vettu! arg blev jag!



söndagen va jävligt lugn =) hade iaf min älskling hemma nästan hela dagen =)


idag sov jag bort hela dagen igen.. suck. nu väntar jag på att Alex ska komma hem igen så vi kan åka och köpa den nya TVn =) gissa om jag ska kolla på  TV i sängen ikväll då =)



nej nu får det va bra på skrivandet =)



kram kram

Av Mikaela Georgsson - 26 mars 2011 12:26

Sitter hemma och väntar på att åka till Karlstad. Om vi tar oss iväg.


ikväll lämnar jag gubbe och hund hemma för en helkväll med brudarna =)

Ska bli så jävla kul =) vi drar igång allt vid 18;00 med mat och förfest hemma hos aseT (Tesa) :P hehe


nej nu blev det bråttom så jag återkommer med ett bättre inlägg=)



Kram

Av Mikaela Georgsson - 24 mars 2011 19:57

hej hallå !


idag har det varit promenader,kaffe hos tesa,städning,tvättning,matlagning och dålig hund på schemat!

det har ju inte vart en långtråkig dag precis. men men


Älskade Kairi har inte spytt mer nu iaf, inte lekt vattenkran med röven heller. gött de iaf =)


så glad att jag har denna vackra hund hos mig.

för ni som är helt ovetande så har jag en ny hund på prov, och innan ni gnällspikar ska yttra er vill jag att ni ska veta att detta är raka motsatsen till dom andra.


 


nu ligger hon iaf bredvid mig i soffan å snarkar =)


ha en trevlig kväll alla!


Av Mikaela Georgsson - 22 mars 2011 12:25

Hej alla glada=)


måste bara börja med å typ skrika ut VILKET UNDERBART VÄDER!!!!!!

är 13,6 grader i skuggan här hemma =) uh va ja har längtat. äntligen är det slut på vinter deprission:)


Sen har det ju varit väldigt dåligt med mitt bloggande nu sista dagarna. men det har bara inte hunnits med så jag ber hemst mycke om ursäkt för det :P

bara för det kommer det troligen bli två idag :P haha skulle inte förvåna mig.

Nej nu blir det kaffe och en cigg å fortsätta å vänta på min underbara Emma:)


    Älskar dig Emma Rogers!



hej svejs=)

Av Mikaela Georgsson - 17 mars 2011 19:51

Hej mina vänner!


då va det dax för dagens inlägg =)


Idag har jag faktiskt inte gjort så mycke.. vart på banken, lagat mat, vart ute å gått, till bästa Tesa och druckit kaffe med henne, Sussie och Merete :)

     

Sussie =)            jag å tesa<3<3        Merete =)




Nu ska jag ta och röja lite här hemma innan Bigbrother börjar :) Vika tvätt var det också ja :( inte lika kul men tyvärr ett måste. Ibland öskar man att man var rik så man kunde skaffa en kombinerad kock/städerska/tvättare :P


Får se om man kanske får en liten bäsis på besök då:)



Men men de va väl allt jag hade att komma med idag :P


Hejsan svejsan

Av Mikaela Georgsson - 16 mars 2011 21:52

Hejsan!


Idag har jag typ sobit bort hela dagen :P Han typ vakna å dricka lite kaffe innan det va dax för en tur på stan med mamma =)

 


Tyvärr var dock inte min älskade syster med=( Men gött med lite egentid med mor min med =)



Sen kom Charlie så kolla vi på Bigbrother. efter det åkte vi till mc donalds =)


 


Nu har min älskade alex kommit hem så nu blir det myyys =)


Natti !

Ovido - Quiz & Flashcards