mikaelageorgsson

Alla inlägg under juni 2012

Av Mikaela Georgsson - 24 juni 2012 00:00

Hej alla glada!


Då var midsommardagen snart över då, hoppas alla mår jääävligt dåligt imöra:P det ska iaf inte jag göra:)

Gubben min är ute och kör han och jag sitter hemma med vovvarna:) mysigt de med ibland :)


För övrigt har inte dagen bestått av mycke, bara slappat. Imöra hoppas jag få sova lääänge :P


Och från de ena till det andra så vet ju ni som läser min blogg att jag drabbas av bloggtorka ibland! Därför vill jag ha tips på vad ni vill läsa om!


nu tar jag natten!


 Kram   

Av Mikaela Georgsson - 22 juni 2012 13:22

Hej!


Börjar med att säga trevlig midsommar :) Hoppas alla får en bra dag/kväll. Här är det ännu oklart vad kvällen har att erbjuda. Hade mer än gärna varit mot kusten till nu :( men men jag får sitta hemma.


Är ju även tvungen att ladda upp lite bilder på mina juveler

     



Har haft joooordens bloggtorka nu sista veckorna. Det har säkert hänt skitmycke sen förra inlägget men så va de ju detta med minne som INTE är min grej :P


Va iaf ute förra helgen, jävligt trevlig kväll :)


nej nu ska jag ta och fylla på kaffekoppen så hörs vi kanske mer under helgen:)


Kram på er  

Av Mikaela Georgsson - 5 juni 2012 23:24

Hejhej!


Tänkte att jag fick slänga in ett inlägg innan dagen är över.

Gårdagen va ju som den va, natten blev inte bättre den. Vi får hoppas på en bättre natt nu.


Idag har det inte hänt så mycke. tagit vara på tvätten som aldrig tar slut. Sen har jag ju väntat på gudinnan hela dagen 


Äntligen kom hon hit och vi har käkat lite och vart ute och busar med hundarna.

Både Kairi och Cortina är glada över att hon är här :) De kanske syns?

 


Fredrik kom förbi en sväng å prata lite skit med, trivvle :)


Nu ska jag ta och joina syster yster, som fortfarande är vaken!! Hon ligger där inne i sovrummer och kollar på Sunes jul :)


Kram kram på er :)

Av Mikaela Georgsson - 4 juni 2012 23:35

Tjänare tjänare!


Har haft lite mycket att göra nu en stund. det är inte bara bara å ha valp vill ja lova.

Sen har jag lite idé stopp.. Vet inte va ja ska skriva om direkt, känns som det bara är samma grejer hela tiden typ :P


Fått lite gjort idag iaf, vart och försökt fått tag på A*****s men de gick ju inge vidare, han skulle ringa men de gjorde han ju inte :( Sen åkte ja vidare till indian för att säga upp lägenheten då jag och Sander ska bli sambos igen :) Dock när jag kom dit vart de jobbigt, men ja hade ju mamma med så man kan ju inte visa för mycke.


I november miste jag en underbar vän, han jobbade för indian och direkt innanför dörren fanns en bild på honom. Känns så konstigt allting bara, jag kommer aldrig mer få träffa honom. Det är NU ca 7 månader efter som allt börjar lägga sig, jag drömmer om honom på natten och tänker på honom på dagen.


Älskade Jerry, jag vill inget hellre än att se dig igen. Att veta att jag aldrig mer kan spontanringa och bara va helt knäpp i telefon och spela över som faan, att aldrig komma ut å störa dig i ditt arbete för att jag inte vill gå ut och röka själv, att aldrig mer få någon skiva med musik som enbart du å 2 till i hela världen lyssnar på, att aldrig få höra ditt sätt att säga Hääj på gör ont i mig, Saknar dig som fan!

Kommer aldrig glömma dig!  


        

Jag och jerry på kalas:)


 

älskade jerry


 

Jerry och min ena kattunge

som han döpte till Mr. Fluff :D



Nej nu får jag nog ta och gå ut med mina vovvar innan vi tag kvällen, det ligger en valp brevid som har läck i baken hör och känner jag, bläääää!



Natti natti, Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards