mikaelageorgsson

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

ännu en vacker dag =)

Av Mikaela Georgsson - 28 mars 2011 13:58

säger de åter igen FY FAAN VILKEN DAG!



hehe vart ska jag börja, fredagen va lugn. va med Ninni en sväng på kvällen medans grabbarna va i garaget=)


Lördag, sov bort halva dagen kändes det som. krångla med bil lite smått sådär.Till slut tog vi oss äntligen iväg till K-stad. Åkte och lämnade älskade Kairi hos Sarah först så hon fick leka ifrån sig =) Sen blev det biltema å köpa motorolja, glykol, batteri till kapitän, tennkablar, bromsslag, ISO-kontakt och en spindelled =)

sen vart de till IKEA och köpte en rosa bricka till Kairi, plast grejer till matlagningen och skurgrejer=) dock inte lika kul kanske. Sen iaf börjad skiten. Skulle ju in på bolaget där, nej då hade skiten stängt!! Jävlar så arg en kan bli. Skit kul och gå på tjejkväll utan nått att dricka... men men då kom Rolle räddaren i nöden och sålde några öl till mej och kvällen blev räddad. Bowling, massa alkohol och mängder av dans! tack än en gång Tesa, Merete och Eva-Lena för en jääävla kul kväll!  haha ja just de. fick spel på en gubbe med och tände ordentligt!

Men utkastad blev han! jippie!! men man kan ju fundera på hur det står till i folks huvud ibland! man går väl för faan inte fram och tar folk på tuttarna sådär! inte på mina vänner iaf:P jävla gris vettu! arg blev jag!



söndagen va jävligt lugn =) hade iaf min älskling hemma nästan hela dagen =)


idag sov jag bort hela dagen igen.. suck. nu väntar jag på att Alex ska komma hem igen så vi kan åka och köpa den nya TVn =) gissa om jag ska kolla på  TV i sängen ikväll då =)



nej nu får det va bra på skrivandet =)



kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela Georgsson - 13 maj 2013 17:47

Hej detta blir mitt sista inlägg här på bloggplatsen!   Redan ikväll ska jag försöka slänga in ett inlägg på nya bloggen om allt som händer så man slipper å tusen frågor via facebook.    för er som vill fortsätta mig i mitt kaosartade liv f...

Av Mikaela Georgsson - 22 februari 2013 17:58

Hej!   Ja, då va det dax för ett nytt inlägg! Som ni säkert vet så mår jag inte jämt tipp topp nu och det är därför jag inte orkar blogga allt för ofta. Fast egentligen är det rätt skönt att få skriva av sig ibland, även om det inte blir nått ...

Av Mikaela Georgsson - 6 februari 2013 17:07

Hej. Jag tänkte bara berätta att jag inom kort får en ny blogg! Jag kommer naturligtvis att säga till när den är klar, men tills dess kommer jag fortsätta blogga här. Kan även säga att jag kommer uppdatera den nya bloggen oftare än vad jag gjort hä...

Av Mikaela Georgsson - 26 januari 2013 13:41

Hej! Kan ju börja med och varna att detta kan bli ett "gnälligt" inlägg!! jag måste bara få skriva av mig!   Jag har en ganska jobbig period just nu, vet egentligen inte varför.  Vet inte vad som händer med mig just nu. Får yrselattacke...

Av Mikaela Georgsson - 11 januari 2013 09:34

Hej alla glada, de va visst ett tag sen, det har vart en jobbig tid sen våran älskade cortina försvann :( Mycket har hänt sedan sist, vi har fått "svar" på obduktionen och de kunde inte hitta några tecken på infektioner eller liknande, i rapporte...

Ovido - Quiz & Flashcards