mikaelageorgsson

Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Mikaela Georgsson - 15 mars 2011 22:21

Hej alla glada  


Sorry för att det inte blev något inlägg igår som lovat, men kom grejer emellan. och det är inget jag skriver ut här. Det är väldigt privata grejer.


Men men trots gårdagens katastrof är det ganska bra idag. väldigt jobbigt fortfarande. Men men om man inte har motgångar i livet lär man sig inget heller.


jag tror ärligt talat att om man flyter igenom livet på rosa moln och inte har motgångar blir man ingen bra människa! Jag kanske är helt dum i huvudet som tycker så men den står jag för..


Varit hos läkaren idag med. sista besöket! nu är det bara att vänta på operationstid (redan rädd  )!


Nu blir det att kolla klart på big brother och forsätta slipa spackel i köket=)


Köket är under renovering!

   


De tar sig iaf =)


nej nu ska jag tacka för idag =)


Kram



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards