mikaelageorgsson

Alla inlägg den 3 april 2011

Av Mikaela Georgsson - 3 april 2011 20:10

Hejsan!


sorry att jag inte skrivit på några dagar nu men jag har varit sjuk =(

har inte vart så här dålig på jätte länge. men men lite bättre idag =)


Fredag, låg jag helt däckad i soffan under täcket med feber och jag orkade inte ens gå ut med hunden mer än utanför dörren:(


lördag, va jag lite piggare men inte mycke=( orkade i allafall till Tesa en sväng där jag fick i mig lite mat äntligen. har ju haft så ont i halsen så det har varit svårt att andas och svälja:(


Nu sitter jag i soffan och kollar på stockholm-båstad på 4an, sen blir det BB med älsklingen. födelsedagsbarnet ( david) och ninni med godis och cola :)


Grattis än en gång på födelsedagen David =)=) 



kram kram !

Ovido - Quiz & Flashcards