mikaelageorgsson

Alla inlägg den 16 maj 2012

Av Mikaela Georgsson - 16 maj 2012 19:25

Hej hej alla glada!


Alex sålde nyss en av bilarna, fan jag han inte ens å åka i den :p hehe

men men de är både positivt och negativt me detta.... De positiva är att BILEN ÄR BORTA!

De negativa är att en av dom som var med är ju kändis för å gå på typ STÖLDTURNÈR!


Känns inte jätte bra av att ha haft en "sån" på backen här. Risken finns ju att nått försvinner här liksom, OM han inte mognat ordentligt sista året?!?! 



Men men får sluta tänka så, Folk förändras ju faktiskt också..


Sen har ju äntligen helgen kommit!! Lång ledigt och allt, Får se om mamma och lillasyster kommer ut och dricker lite kaffe imorrn kanske :) Saknar min Frida så jag tror jag dör snart  


Nej nu ska jag ta och runda av och gå ut och ta en cigg och joina gubben i garaget :)


Puss på eeer ;)

Ovido - Quiz & Flashcards