mikaelageorgsson

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Mikaela Georgsson - 17 maj 2012 17:55

Hej hej alla glada läsare :)


måste bara börja med och berätta att jag tycker det är kul att man ändå  har så många läsare ändå :P de trodde ja inte när ja börja :) men de tackar jag för :)


Imorse drog Cortina igång halv 4 och höll på fram te halv 6, sen äntligen somna hon om och sov till strax efter 10, Jobbigt när man inte får sova ordentligt, men men de är väl bara tillfälligt får ja hoppas...


Är SJUKT trött idag, prata med min underbara moster i telefon imorse och då gick hon och plockade hemma för att min mamma skulle komma dit, snällt tyckte jag eftersom hon sa till mig i telefon här om dagen att  hon skulle komma hit idag?!?! 

Mostra hade iaf ringt upp henne så ja tror mamma fick lite dåligt samvete för hon ringde upp mig och frågade om hon  skulle plocka upp mej:P

Så idag har man gosat med goa kusiner och pratat MASSA skit :P och druckit määääängder me kaffe :)


Kom iaf hem till 2 glada hundar:) nu ligger ena i fotöljen och sover och den andra på golvet brevid mej som för övrigt ligger helt slut på soffan. Skickade Sander till affärn nu så de blir grillat idag :) ME LIKE :)


Blir nog en tidig kväll idag :P


Kram på er   

Ovido - Quiz & Flashcards