mikaelageorgsson

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Mikaela Georgsson - 20 maj 2012 15:04

Hej hej bloggen :)


mjaa vart ska jag börja tro... hmm


igår åkte vi till K-stad och köpte en ny säng, sov som en stock inatt, ÄNTLIGEN!

så kvällen igår tillbringa vi ihop med David och Ninni som var med till K-stad, Alex och david montera ihop sängen och jag började med sängborden innan dom stal skruvmejseln:P så då satt jag och Ninni och tittade på tv ist:P


idag kom alex och la sig breve mig i sängen och sa att han gjort kaffe till mej, man kan ju inte bli annat än glad, men en baktanke va de ju bakom som jag funderade på... mycke riktigt, bilbyte! blir stöllig snart på detta! FAAN, ja vill inte ha ny bil, så ni skickade han att dom va påväg hem så märks de väl om det är en ny bil som dundrar ner här!


men men, skulle behöva tvätta men suuuuuuck:P


nej vi hörs kanske sen..


kram på er!

Ovido - Quiz & Flashcards